[SIV] Creatieve Multimedia Vormgever / DTP'ER (24 - 32 uur)

02-06-2025
93 keer bekeken

Bij Truman werken creatieve denkers en makers. Als storytelling bureau houden we ons bezig met het bouwen van merken en het vertellen van verhalen namens deze merken. En dit alles vanuit geloofwaardigheid en authenticiteit.

We ontwikkelen allerlei merkcommunicatie van campagnes tot content en alles er tussenin. Bij het creëren van campagnes en content hoort natuurlijk ook het vormgeven en uitwerken van allerlei middelen en toepassen van huisstijlen. Hiervoor zoeken we een fijne collega die ons team kan versterken. Wij zoeken een persoon die graag de handen uit de mouwen steekt en het leuk vindt om de meest uitdagende doorvertalingen werkend te maken.

Over jou:

• Je hebt een minimaal afgeronde grafische/creatieve/mediavormgeving opleiding.
  • Je hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring.
  • Je weet hoe je drukwerk moet opleveren.
  • Je hebt kennis van Indesign, Photoshop, Illustrator en Lightroom.
  • Kennis van Premiere, After Effects en Xd is een pré.
  • Je beheerst de Nederlandse taal.
  • Je woont in de omgeving van Amsterdam.
  • “Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan” is op je lijf geschreven.

Wat wij je bieden:

• Alle ruimte om jezelf te ontwikkelen en te groeien.
  • We werken voor een hele brede klantengroep: van chocolade repen tot goede doelen en van zakelijke doelgroepen tot consumenten.
  • Klein compact team waar je veel verantwoordelijkheid krijgt.
  • Inspirerende en creatieve werkomgeving in B. Building Business in Amsterdam-West

Stuur je CV, Portfolio en motivatie naar jobs@trumanamsterdam.com en vertel ons waarom wij jou moeten uitnodigen voor een gesprek. Solliciteer voor uiterlijk 16 juni.

Solliciteer direct

Afbeeldingen

X (voorheen Twitter)

Cookie-instellingen