De ene dag ga je mee een complete showroom stylen, de andere dag ben je bezig met het voorbereiden van projecten, producten invoeren, het magazijn organiseren of creatieve ideeën uitwerken.
Dit is geen functie waarbij je alleen achter een laptop moodboards maakt of complete ontwerpen uitwerkt. Ik zoek vooral iemand die het leuk vindt om mee te bouwen, te leren en overal bij te springen waar nodig.
Deze functie is dus perfect voor een startende interieurstylist, vormgever of creatieveling die graag breed bezig is. Bijvoorbeeld als je net gestart bent als ondernemer en graag een vaste basis aan uren wilt combineren met je eigen opdrachten.
Wat ga zoal je doen?
- Meewerken op stylingsdagen bij klanten door heel Nederland en België.
- Voorbereiden en uitwerken van stylingconcepten (indesign).
- SketchUp tekeningen maken (niet vereist).
- Creatieve ideeën bedenken én uitvoeren denk aan; unieke items zoeken (bijvoorbeeld kringloop), achterwanden maken, schilderen en creëren.
- Producten prijzen, verwerken in het systeem en afbeeldingen verzamelen.
- Helpen met organisatie en voorraad in het magazijn maar ook het opruimen van het magazijn behoort tot de werkzaamheden.
- Social media kanalen bijhouden en content bedenken / maken.
- Meedenken, regelen, klaarzetten en aanpakken.
- Ondersteunen met dagelijkse werkzaamheden binnen het bedrijf (PA).
Wie zoek ik?
- Je hebt gevoel voor interieur, kleur en sfeer.
- Je bent creatief, maar ook praktisch ingesteld.
- Je werkt zelfstandig en neemt initiatief.
- Je bent handig of vindt het leuk om dingen te leren.
- Je bent flexibel, stressbestendig en houdt overzicht wanneer het druk is.
- Ervaring in de horeca of een andere dynamische werkomgeving is een pré.
- Je vindt afwisseling juist leuk.
Ervaring in interieur is mooi meegenomen, maar de juiste mindset, inzet en motivatie vind ik minstens zo belangrijk.
Let op: dit is een ondersteunende stylingfunctie gecombineerd met PA werkzaamheden. Je ondersteunt mij in alles wat binnen het bedrijf voorbij komt en bent niet alleen bezig met ontwerpen en stylen. Daarom past deze functie vooral bij iemand die veel wil leren, ervaring wil opdoen in het bedrijfsleven en mee wil groeien en is dus niet geschikt voor een ervaren stylist.
De invulling is bespreekbaar, dit kan zowel in loondienst als op ZZP-basis.
📍 Omgeving Waalwijk
⏰ 2 à 3 dagen per week
Lijkt het jou leuk om mee te bouwen aan een groeiend creatief bedrijf? Stuur mij een berichtje naar shannon@sdstyling.nl ,ik maak graag kennis met je!