En dat we na een uitleg van het belang van personal branding werkten aan een persoonlijk ontwikkelkompas en een visueel moodboard daarvan. Dat we die twee vervolgens vertaalden naar een indrukwekkende elevator pitch waar menig werkgever even stil van wordt. Maar veel liever gebruiken we het talent dat kwam bovendrijven.
Neem Vela Soeterbroek, laatstejaars student Restauratie en decoratie. Ze begon wat twijfelend want ze wist wel wat ze leuk vond en ook wel waar ze goed in was, maar ja hoe vertaal je dat nou naar werk of naar een baan. "Ik zie het meer als hobby en zie nog niet hoe ik daar mijn werk van kan maken”, vertelde ze openhartig in een van de sessies. Al snel schoten andere deelnemers haar te hulp want haar werk was tof, de sfeer was open, deelnemers durfden zich kwetsbaar op te stellen en dat spoorde anderen aan om hulp te bieden. Geweldig toch!
We hebben Vela gevraagd om van de personal branding workshop een illustratie te maken. Een illustratie waaruit je kunt opmaken wat we geleerd hebben, hoe we dat geleerd hebben en waar het geleerde toe heeft geleid. Wij vinden het goed gelukt!! Op deze manier wil toch ieder bedrijf voortaan zijn verslaglegging doen? Nooit meer lange saaie notulen, maar gewoon een visuele verslaglegging die je er graag nog eens bij pakt. Zeker weten dat de besproken zaken voortaan beter blijven hangen :-)
Benieuwd naar meer werk van Vela? https://instagram.com/vela_soeterbroek?igshid=l3aec46vcudi