Benelux Online Print Event

11-01-2021
210 keer bekeken 0 reacties

VIGC start het jaar met een nieuwe eventformule én #BOPE21 line-up! Alle ingrediënten zijn aanwezig om via het Benelux Online Print Event het jaar in een positieve sfeer te starten.

The Online Print Generation

Met The Online Print Generation wordt er op 9, 10 en 11 februari 2021 niet alleen verwezen naar de nieuwe generatie grafische ondernemers die online print duidelijk in hun armen hebben gesloten, maar zeker ook naar de versnelde adoptie van e-commerce door de Covid-crisis bij eindgebruikers.

Nieuw is dat je als deelnemer zelf kiest wanneer je deelneemt. Een On Demand aanpak waarbij de flexibiliteit om deel te nemen alleen maar voordelen geeft. Ideaal om in een drukke agenda toch plaats te vinden om je te laten informeren. Iedere dag wordt er één #BOPE21 show online gezet. De shows zijn geregisseerd en gemonteerd op basis van waardevolle nationale en internationale content.

Keynote sprekers zijn Bernd Zipper met ‘Chances and Threats for Online Print in the Post-Corvid-Aera’ en van buiten de industrie maar sterk inspelend op innovatie Pascal Coppens (Nexxworks) met ‘China’s new normal. How China sets the standard for innovation.’

Hieronder de overige sprekers die je kunt verwachten.:

  • Nico Potvin – KAN Design – Digital brand transformation through smart templating
  • Johan Steylaerts – HP Indigo – eCommerce & Automatisation
  • Peter Vanhove – INNI Group – Belgian closed online print platform based on advanced automation.
  • Oliver Kray – MyPostcard.com – Appification of print through personalized postcards
  • Philip Rooke – SpreadGroup – Evolution and future trends of print on demand in the textile business
  • Haico Meijerink – Cimpress/Drukwerkdeal/Printdeal – Online print as growth engine for print

Lees meer over het event op de site van VIGC.

Afbeeldingen

X (voorheen Twitter)

Bekijk ook

0  reacties

Cookie-instellingen