Hoe verbeter ik mijn website?

26-06-2023
195 keer bekeken 0 reacties

Je hebt een website en je bent er niet meer zo tevreden over. Of hij is gewoon verouderd. Het is goed om eens in de zoveel tijd je website onder de loep nemen.

Je website kritisch bekijken is meer dan alleen nieuw werk toevoegen of iets doen aan het ontwerp van je site. Werken aan je website is ook: uitzoomen van de dagelijkse realiteit. Begin met nadenken waar je als kunstenaar of creatief voor staat. Wat is de rode draad in je werk? Hoe vertel je daarover en voor wie is je werk nog meer van betekenis. Pas dan kun je gaan nadenken over hoe je je werk in de markt wil zetten. Online zichtbaarheid door middel van je website is geen doel op zich. Weet je niet waar je moet beginnen? Doe eerst eens een oefening om de rode draad in je werk te ontdekken. Of haal inspiratie uit het interview met Diana Wempe, die haar website verbeterde met hulp van communicatie- en marketingdeskundige Eline Levering.

Cultuur+Ondernemen is hét kennisplatform voor ondernemerschap in de culturele en creatieve sector en financier voor cultureel ondernemers. In deze kennisgids helpen ze je op weg.

👉 Alle informatie over "Hoe verbeter ik mijn website?" vind je hier.

 

 

Afbeeldingen

Reageren

Bekijk ook

Reacties

Anti spam controle *

We gebruiken CAPTCHA als controlemiddel om spam tegen te houden. Vink de checkbox aan om door te gaan. Mogelijk wordt er gevraagd om bepaalde afbeeldingen te selecteren.
Een momentje...

0  reacties

Cookie-instellingen