De balans tussen autonoom werk en in opdracht

13-09-2022
477 keer bekeken 0 reacties

Thijs Lodewijk is audiovisueel kunstenaar en heeft al een indrukwekkende carrière opgebouwd als muzikant, schrijver en producer voor artiesten zoals Wende, Lakhsmi en Sevdaliza. Daarnaast geeft hij les. In de afgelopen jaren heeft Thijs steeds meer de behoefte gekregen om autonoom werk te maken.

Drie leermomenten uit het Momentum van LudoWic

  1. Probeer niet in een te vroeg stadium te denken waar behoefte aan is en maak wat je zelf graag wilt. Als je met autonoom werk aan de gang gaat en er tijd in investeert, dan loont dat zich uiteindelijk.''
  2. Zoek het niet te ver weg: ‘ik ben wel bezig om mijn werk heel ver te krijgen, maar de mensen met wie ik samenwerk zoek ik heel dichtbij, dat zorgt dat ik mensen goed ken en dat ze mij kennen: daardoor hoef ik niet veel uit te leggen'.
  3. ‘Ik krijg steeds meer mogelijkheden om autonoom te werken. Op het moment dat ik succesvoller werd met werken in opdracht, heb ik dat meteen gebruikt om ruimte te creëren om autonoom werk te maken.

Het Momentum van Ludowic

Reageren

Bekijk ook

Reacties

Anti spam controle *

We gebruiken CAPTCHA als controlemiddel om spam tegen te houden. Vink de checkbox aan om door te gaan. Mogelijk wordt er gevraagd om bepaalde afbeeldingen te selecteren.
Een momentje...

0  reacties

Cookie-instellingen