🎧 Podcast: Maak van je Passie je Werk

13-06-2022
425 keer bekeken 0 reacties

"Wat ik mooi vind is dat jij mensen stappen laat zetten voordat ze er "klaar voor zijn". En juist door die stap al te zetten, zorg je ervoor dat je er klaar voor bent. Weg uitstel gedrag, actie in de taxi!"

Dit was een van de eerste berichten die ik ontving direct na de lancering van de Maak van je passie je werk Podcast.

Want jaaaaaa, mocht het je nog ontgaan zijn; de eerste 3 afleveringen van mijn podcast staan nu online.

Yes, meteen 3, dan kun je lekker bingen als je wilt 🎧🎧🎧
#zelfkennis

Kort en to-the-point.⁠
Geen afleveringen van 45 minuten maar concreet antwoorden op jouw vragen en onzekerheden.⁠

Ik help je om onzekerheden en twijfels de baas te zijn en knopen door te hakken⁠.
En ik geef je concrete tips en tools om direct in te zetten.⁠
No More Nonsense, gaaaaaan. 🤩⁠

Oh en niet te vergeten:⁠
Ik wil je meegeven hoe LEUK het ondernemerschap is,⁠ al helemaal als je een creatief brein hebt.⁠ Want dan kun je je skills inzetten en dan is ondernemen echt een creatief proces.⁠

Geen standaard ondernemers strategieën waar je het benauwd van krijgt.⁠
Maar tips en tools zoals bij jou en je creatieve brein past.⁠

Zodat jij VOELT dat ook jij kunt ondernemen of nóg verder kunt groeien met je mooie creatieve business.⁠ En je krijgt van mij een schop onder je kont om het ook echt te gaan doen.⁠

Dus, luister nu:

🎧 #1 Inschrijven bij de KVK

🎧 #2 Voordelen van een zakelijke rekening

🎧 #3 Goede offertes maken

En heb je nog een vraag? Loop je ergens anders tegenaan?

Stuur me een mail zodat ik je vraag misschien in een volgende aflevering kan beantwoorden 🎙️

En – natuurlijk dé oproep; ben je enthousiast?
Je zou me enorm helpen door een positieve review achter te laten op iTunes, de podcast 5 sterren te geven in Spotify, te volgen of te delen waar je maar wilt.

Zo kunnen we samen nog meer creatieven inspireren en in hun kracht zetten met deze kennis ❤️❤️

 Meer over Emmy als business coach 

Liefs!,

 

Afbeeldingen

Reageren

Bekijk ook

Reacties

Anti spam controle *

We gebruiken CAPTCHA als controlemiddel om spam tegen te houden. Vink de checkbox aan om door te gaan. Mogelijk wordt er gevraagd om bepaalde afbeeldingen te selecteren.
Een momentje...

0  reacties

Cookie-instellingen