Linda Kruythoff - Loopbaanbegeleider Nimeto

1513 keer bekeken 0 reacties

Hi ik ben Linda Kruythoff, projectcoördinator Loopbaanbegeleiding. Ik help (oud) studenten en collega's van Nimeto met hun loopbaanvragen. Iedere woensdag ben ik beschikbaar om met mensen in gesprek te gaan over de dingen die van toepassing zijn op hun werk- en/of studiegeluk.

Nog niet zo lang geleden stond ik zelf ‘s morgens op en besefte dat ik geen zin meer had om naar mijn werk te gaan. Door ruimte te maken voor dat gevoel en te luisteren naar mijn hart was het voor mij duidelijk: ik heb zin in een nieuwe omgeving met nieuwe uitdagingen. Dat werd Nimeto 😃!  

Daar ging natuurlijk een flinke zoektocht aan vooraf. 
- Welke zekerheden geef ik op voor een nieuw onzeker avontuur?
- Wat zijn voor-en nadelen van een andere keuze?
- Waar vind je die ene leuke job, die mensen en die omgeving? 

Mijn persoonlijke ervaring en mijn kennis die ik heb opgedaan tijdens mijn studie en mijn vak zet ik graag in om jou ook verder te helpen.

Wie kunnen mij benaderen met loopbaanvragen?
- mentoren met een loopbaanvraag van student(en), of met een behoefte aan tools om dit met student(en) aan te pakken. 
- studenten met een loopbaanvraag
- oud studenten met een loopbaanvraag
- collega's met een loopbaanvraag

📞 Contact
Ik ben hiervoor op de woensdagen beschikbaar en bereikbaar via whatsapp 06-38236278 of mail L.Kruythoff@nimeto.nl

Wat zijn nou eigenlijk loopbaanvragen? 
Dat zijn vragen die gaan over de (vervolg) stappen die je wilt gaan zetten maar nog niet weet welke stappen dat zijn, hoe je deze kan gaan maken, wie je daarvoor kunt inzetten ter ondersteuning, en vooral waartoe? 

- Waar droom je van? 
- Welk onbewust verlangen ligt er verscholen in jouw ontwikkelpad? 
- Welke onbewuste stroom in jou krijgt nu nog te weinig aandacht en zou je weleens in het licht willen gaan zetten? 
- Welke waarden in jou zijn voor jou belangrijk(er geworden) en wil je meer in je leven en loopbaan integreren zodat je het gevoel hebt dat je met zinvolle zaken bezig bent en je met (behoud van je) energie de juiste keuzes leert maken. 
- Welke banen zijn er op de arbeidsmarkt waar jij jouw kwaliteiten en talenten helemaal kunt uitleven?
- Welke mensen kunnen mij daar brengen waar ik naar toe wil?
- En vooral: wat kan ik dus zelf doen met mijn talenten om een nieuwe (klein of groot) stap te zetten waardoor ik meer werk-en studeerplezier ervaar en fluitend mijn dag doorloop.

Kun jij wel wat hulp gebruiken? Je bent van 💚e   welkom!

Groetjes, Linda.

 

Afbeeldingen

0  reacties

Cookie-instellingen