In de serie Brand Design Podcast gaat Roel Stavorinus in gesprek met marketeers én ontwerpers over het vormen en vormgeven van merken. In deze editie: Mark de Greeff.
Mark de Greeff is Chief Marketing Officer van Dutch Design Foundation, de organisatie achter Dutch Design Week.
Gespreksstof:
Marketing gaat te vaak over spiegeltjes en kraaltjes en over bereik. Maar marketing is knijterhard werken met een goede strategie. En als je dat maar volhoudt dan kun je daar goede resultaten mee behalen.
De Dutch Design Week is qua economische impact het grootste evenement van Eindhoven.
Het belangrijkste doel van DDW is het tot stand brengen van een goede match tussen ontwerpers en bezoekers.
DDW presenteert dit jaar een nieuwe visuele identiteit, ontworpen door Thonik en geïmplementeerd door Thonik, Johan Moorman en Yorit Kluitman en Verve (online).
Ontwerp is de life line van alles wat DDW doet en daarmee sta je ook altijd in de spotlight en wordt er veelvuldig gereageerd op alles wat je doet.
DDW wordt gemaakt door een klein team van gelijkgestemden, met een heel duidelijk doel voor ogen en een enorme drive om het festival te laten slagen.
Luister hier naar de Podcast
→ Over de community → Veel gestelde vragen → Huisregels
Smijerslaan 2 3572 LP Utrecht Postbus 13042 3507 LA Utrecht +31 30 - 271 46 24 community@nimeto.nl
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.
Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.
Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.
Deze cookies zijn van aanbieders van externe content op deze website. Denk aan film, marketing- en/of tracking cookies.