[MC] The sky is the limit!

Thijs Anker 20-01-2026
76 keer bekeken 0 reacties

Mijn naam is Thijs Anker, ik ben 20 jaar en kom uit Gouda. Twee jaar geleden heb ik de opleiding Media en Communicatie afgerond, waarmee ik mijn eerste stappen in de mediawereld zette.

Tijdens mijn opleiding ontdekte ik al snel dat mijn grootste interesse lag bij videografie binnen de evenementenbranche. Tijdens mijn tijd op Nimeto heb ik de basisvaardigheden geleerd die nodig zijn voor dit vak.

Gaandeweg besloot ik tijdens mijn studie de stap te zetten naar ondernemerschap. Ik begon met het maken van kleine aftermovies op kleinere locaties. Inmiddels werk ik voor grote producties en festivals, zoals evenementen in de Ziggo Dome, Brabanthallen, Ahoy en festivals als Defqon.1 en Intents Festival. 

Ook heb ik samengewerkt met artiesten als Boef, Fantasm en Armin van Buuren. Voor mijn werk ben ik inmiddels ook internationaal actief geweest, onder andere in Kroatië, Dubai, Saudi-Arabië, Duitsland en België. Daarnaast heb ik mijn eigen kantoor gedeeld met mijn compagnons in Hilversum, waar we werken aan nieuwe creatieve projecten.

Mijn carrière gaat snel en ik heb al veel bijzondere projecten mogen meemaken. Mijn drijfveer is altijd: the sky is the limit,  er is geen plafond, er kan altijd meer. Die mindset zorgt ervoor dat ik blijf presteren en mezelf continu uitdaag. ''

👉🏻  https://thijsankerproductions.nl/

Afbeeldingen

Reageren

Log in om te reageren.
Een momentje...
Cookie-instellingen