🎓 Terug naar het mbo?!

Rowen Ignacio 22-07-2025
369 keer bekeken 0 reacties

Jazeker, je leest het goed. Na mijn studie Media & Communicatie op NIMETO ben ik de wereld van recruitment ingestapt. In eerste instantie leek dit een mooie uitdaging, maar al snel merkte ik dat de cultuur binnen deze industrie simpelweg niet bij mij paste. 📉

Mijn creativiteit en talenten bleven onbenut. En dus zat ik letterlijk, met mijn handen in het haar. Tijd voor verandering!

In mijn zoektocht naar iets dat wél in mijn straatje past, kwam ik weer in contact met Nimeto. En ja hoor… ik raakte opnieuw besmet met het NIMETO-virus!💥

Na drie fantastische jaren als student, ben ik nu terug op vertrouwde grond, dit keer niet als student maar als het gezicht van de Digitale Uitleen.🎥📸🎤

Alle NIMETO-studenten kunnen bij mij terecht voor advies en hulp rondom camera’s, microfoons en alle andere tools die nodig zijn om hun creatieve ideeën vorm te geven.💡

Dankzij mijn eigen ervaring als student op deze school kan ik mij goed verplaatsen in de kansen én uitdagingen waar studenten vandaag de dag tegenaan lopen.🤝

Het mbo heeft mij echt geholpen mijzelf te ontwikkelen en mijn talenten te ontdekken, en ik vind het belangrijk dat men inziet hoe essentieel het mbo voor velen is. ✅

✨ Het geeft mij ongelooflijk veel energie om te zien hoe studenten hun ideeën tot leven brengen in het creatieve hart van de school: de Maakplaats.

Deze rol past bovendien perfect bij mijn huidige studie Creative Business aan de Hogeschool van Amsterdam (maar daarover binnenkort meer 😉).

Ik wil Frans van Grieken, Fransje Van Straten & het hele team van de Maakplaats bedanken voor het vertrouwen in mij. In het speciaal Marije Bredewold die mij alle tips en tricks gegeven heeft om succesvol van start te gaan.

Nu eerst… een welverdiende vakantie en daarna weer knallen!☀️

Tot snel!
🩷 Rowen Ignacio

Afbeeldingen

Reageren

Log in om te reageren.
Een momentje...
Cookie-instellingen