[SIV] Ik kijk ernaar uit om mijn passie en kennis toe te passen in de praktijk

Ayla van Twillert 26-02-2024
102 keer bekeken 0 reacties

Met trots deel ik mijn afstudeerverhaal: een reis van passie, groei en prestaties in de wereld van interieurdesign en styling.

Na vier jaar van hard werken, vol uitdagingen, groei en prestaties, ben ik verheugd om aan te kondigen dat ik mijn studie aan de Jan des Bouvrie Academie heb afgerond met een Bachelor degree in Interior design & styling | Saxion

Mijn reis begon ruim 8 jaar geleden aan het Nimeto Utrecht, waar ik de studie Ruimtelijke Vormgeving volgde. Hier ontstond mijn passie voor interieurdesign en architectuur en een sterk verlangen om mijn kennis te verdiepen en mijn vaardigheden te ontwikkelen. Na het afronden van deze studie heb ik ervoor gekozen om mijn passie serieus te nemen en verder te gaan in dit vakgebied.

In 2019 begon dit avontuur en gedurende mijn studie heb ik me ondergedompeld in verschillende aspecten van interieurdesign. Mijn baan bij Hopman RuimteMakers bood me de kans om alle 3D-visualisaties te verzorgen voor prachtige kantoorontwerpen. Hierdoor kon ik tijdens mijn studie hetgeen wat ik leerde toepassen op de werkvloer en vice versa voor mijn schoolprojecten. Mijn stages bij E.S.T.I.D.A (ESTIDA) en STUDIO DES BOUVRIE hebben mij waardevolle inzichten geboden in het creëren van unieke concepten, zowel binnen de hospitality- als de residentiële branche en hebben bijgedragen aan mijn ontwikkeling als een veelzijdige professional.

Tijdens mijn afstudeerproject, waarbij ik een ontwerp mocht maken voor het Van der Valk Hotel De Bilt - Utrecht, heb ik onderzoek gedaan naar hoe ruimtes die een gevoel van geborgenheid, erkenning en rust geven, kunnen bijdragen aan het welzijn van gasten die zich vaak bevinden in een ziekenhuisomgeving. Mijn doel was om naast de bestaande doelgroep, een geheel nieuwe doelgroep aan te spreken. Ik heb dit bereikt door ontwerpelementen toe te passen die aansluiten bij de visie van de opdrachtgever, en die tegelijkertijd de verwachtingen en voorkeuren van de gebruikers vervullen. Dit project heeft niet alleen mijn technische vaardigheden verbeterd, maar heeft me ook geleerd om effectief te communiceren, me in te leven in de behoeften van de gebruiker als opdrachtgever en mijn eigen ontwerpstijl verder te ontwikkelen.

Nu ik mijn afstuderen heb afgerond, kijk ik ernaar uit om mijn passie en kennis toe te passen in de praktijk. Ik ben op zoek naar kansen om mijn carrière te starten waarbij ik unieke ontwerpen kan maken in een breed scala aan sectoren, waaronder horeca, hotels, kantoren, gezondheidszorg en residentiële projecten, en mijn bijdrage te leveren aan innovatieve projecten en teams.

Graag wil ik mijn oprechte dank uitspreken aan mijn mentoren, vrienden en familie die me tijdens deze reis hebben gesteund en aangemoedigd. Zonder jullie steun zou dit niet mogelijk zijn geweest.

Ik kijk ernaar uit om met jullie te verbinden en hopelijk samen te werken aan spannende nieuwe kansen in de toekomst.

Afbeeldingen

Reageren

Reacties

Anti spam controle *

We gebruiken CAPTCHA als controlemiddel om spam tegen te houden. Vink de checkbox aan om door te gaan. Mogelijk wordt er gevraagd om bepaalde afbeeldingen te selecteren.
Een momentje...

0  reacties

Cookie-instellingen