[SIV] De tip die ik iedereen wil meegeven, doe iets waar jijzelf gelukkig van wordt.

Mike Polman 26-01-2024
119 keer bekeken 0 reacties

Als nieuwe student op Nimeto wist ik vanaf kleins af aan al wat ik wilde doen, interieur ontwerpen, en dat in vorm van een eigen onderneming. Ik ben begonnen aan de opleiding Styling, interieur en vormgeving en tijdens deze opleiding heb ik goede en inspirerende stages mogen doen.

Daarnaast heb ik de opleiding nog breder gemaakt voor mijzelf. Ik wilde nog meer vaardigheden leren. Renderen, 3d printen. Ik wilde met projecten van school er bovenuit steken. Dat heeft ertoe geleid dat veel van mijn projecten bewaard en getoond werden/worden op de website en open dagen. De tip die ik iedereen wil meegeven, doe iets waar jijzelf gelukkig van wordt. Mijn toekomstdroom? Dat ben ik inmiddels begonnen. Onderstaand vertel ik jullie meer over mijzelf en mijn werkzaamheden.

Mijn naam is Mike Polman, als interieur designer met meer dan 3 jaar ervaring in mijn vak. Mijn passie ligt in het vormgeven van ruimtes, variërend van advies tot het ontwerpen van complete interieurs.

Of het nu gaat om het optimaliseren van een enkele ruimte of het creëren van een sfeer in een hele omgeving, ik ben in staat om mijn creativiteit en technische vaardigheden in te zetten om aan de unieke behoeften van mijn klanten te voldoen. Mijn werkzaamheden omvat zowel 2D- als 3D-ontwerpen, waardoor ik in staat ben om concepten niet alleen op papier te visualiseren, maar ook in indrukwekkende driedimensionale representaties. Bovendien ben ik in staat om niet alleen het ontwerp te creëren, maar ook de daadwerkelijke uitvoering ervan te leveren.

Ik ben er trots op dat ik mijn klanten niet alleen esthetisch aantrekkelijke ontwerpen bied, maar ook functionele oplossingen die de levenskwaliteit in de ruimte verbeteren. Als interieur designer streef ik ernaar om een nauwe samenwerking met mijn opdrachtgevers op te bouwen, zodat elk project een weerspiegeling wordt van hun visie en persoonlijkheid.

Ik kijk ernaar uit om mijn vaardigheden en enthousiasme voor interieurontwerp in te zetten om ruimtes te transformeren en te verbeteren. Neem gerust contact met mij op voor verdere besprekingen en om mijn portfolio te bekijken.

 

Mike Polman

Info@mikepolman.nl

+31 6 13 23 50 68

 

 

Afbeeldingen

Reageren

Reacties

Anti spam controle *

We gebruiken CAPTCHA als controlemiddel om spam tegen te houden. Vink de checkbox aan om door te gaan. Mogelijk wordt er gevraagd om bepaalde afbeeldingen te selecteren.
Een momentje...

0  reacties

Cookie-instellingen