[RES] Terugblik bij Scenic Projects LTD

Maaike Vrauwdeunt 23-01-2024
216 keer bekeken 0 reacties

Hoe gaaf waren deze 5 maanden stage?! En wat een bijzondere kant heb ik van mijzelf leren kennen in deze tijd. Van leuke en ook minder leuke leermomenten, technisch Engels, cultuurswitch, etc. tot aan een mooie terugkijk op deze afgelopen maanden.

Een van mijn leerdoelen was: meer technieken ontwikkelen in mijn decoratie skills met
verschillende gereedschappen en materialen. Hier is zéker van gekomen: voor allerlei
verschillende resultaten mag er gewerkt worden naar keuze: spraygun of kwast? Ik heb alles mogen leren bij Scenic Projects LTD wat er te leren valt! In mijn stagetijd heb ik ook kennis gemaakt met het bedrijfsleven eromheen: aanvraag/offerte, designs, op/afbouw van decors, opslag, vervoer, etc.

Wat erg gaaf was, en zeker ook een van de hoogtepunten was het meewerken aan échte decors die bezocht konden worden in de locale theaters tijdens een theatervoorstelling. Hierdoor leer je ook het perspectief wat het publiek ziet vanuit een afstand ipv dicht op het decor in de loods.

Een van de grootste uitdagingen in deze stagetijd was je ‘thuis’ zoeken voor een bepaalde tijd in een vreemd seizoensgebonden dorpje waar niet zoveel te doen/te zien is. Soms was dit een lastig geval met een eenzaam gevoel, sta dus sterk in je schoenen! Ondanks deze momenten ben ik blij dat ik deze ervaring nu heb, en hierdoor weet ik wat ik graag wel en niet wil in de toekomst.

In de laatste week van de stageperiode ging alles ineens heel snel en kreeg ik flashbacks naar mijn rit naar Engeland waar het allemaal nog moest gaan beginnen, en nu weer aan het afronden was. Hierdoor is mijn vraag die ik aan mijzelf stelde, of ik er alles uit had gehaald wat erin zat, beantwoord: ja, het is een onvergetelijke ervaring!

Heb jij nog vragen, opmerkingen of interesse wat ik allemaal deed?
Kijk dan even op mijn insta: https://www.instagram.com/portfolio_maaikevrauwdeunt/

Groetjes,
Maaike

 

 

 

Afbeeldingen

Studenten

Reageren

Reacties

Anti spam controle *

We gebruiken CAPTCHA als controlemiddel om spam tegen te houden. Vink de checkbox aan om door te gaan. Mogelijk wordt er gevraagd om bepaalde afbeeldingen te selecteren.
Een momentje...

0  reacties

Cookie-instellingen