[SIV] Cliché, maar als je echt een droom hebt, wacht alsjeblieft niet en ga ervoor!

Mylène van den Ham 02-06-2023
192 keer bekeken 0 reacties

"Mijn naam is Mylène van den Ham, 22 jaar, illustrator en het gezicht achter Studio Daydream. Sinds mijn vijfde ben ik al dol op tekenen. Toen ik in 2018 startte met de opleiding Ruimtelijk Vormgever aan Nimeto, heb ik mij op grafisch gebied breed mogen ontwikkelen.

Hierdoor is mijn passie voor (digitaal) tekenen nog meer gegroeid en gebruik ik mijn enthousiasme graag voor het ontwikkelen van nieuwe creatieve concepten.

Na het versneld afronden van mijn opleiding aan Nimeto wilde ik mij verdiepen in ondernemerschap, marketing en communicatie en zit ik alweer in mijn derde jaar als fulltime Creative Business student aan de Hogeschool van Amsterdam (HvA). Samen met mijn kennis vanuit Nimeto ben ik mijn creatieve pad blijven volgen en de kennis die ik tot nu toe op heb mogen doen, zette mij aan tot actie! En zo ontstond in oktober 2022 Studio Daydream!

De Studio Daydream stijl is lief, zacht en dromerig. Ik bouw collecties die met elkaar in verbinding staan door kleuren, typografie en sfeer. Hier houd ik bij elk ontwerp rekening mee, ook als ik illustreer voor mijn opdrachtgevers. Ik geniet van kleine geluksmomentjes en heb een grote liefde voor bloemen die vaak worden verwerkt in mijn illustraties als persoonlijke touch. Mijn missie is om die geluksmomentjes met jou te delen en een glimlach op jouw gezicht te toveren, want dat is precies wat dit werk met mij doet!

Dat is nog niet alles, vorig jaar ben ik door de Libelle benaderd en Studio Daydream straalt nu met een van de bijzondere posters in de Libelle. Het resultaat is zo ontzettend leuk om te zien ✨ Je vindt Studio Daydream op bladzijde 23 van NR. 3 (4 t/m 10 januari).
 

Op dit moment werk ik aan toffe opdrachten voor opdrachtgevers uit heel Europa en van mijn passie mijn werk maken is dan ook de beste beslissing ooit geweest. De komende jaren hoop ik nog meer te mogen groeien als bedrijf. Binnenkort lanceert de eerste stationery collectie en hoop ik nog meer mensen blij te maken met mijn creaties. Cliché, maar als je echt een droom hebt, wacht alsjeblieft niet en ga ervoor!"

Ben je op zoek naar een persoonlijk cadeau, wil je iemand verrassen of wil jij jouw unieke klant bereiken? Ik creëer als illustrator graag die extra magie voor jou of jouw bedrijf! Stuur een berichtje of mail naar info@studiodaydream.nl 💌

Instagram Studio Daydream

 

Afbeeldingen

Reageren

Reacties

Anti spam controle *

We gebruiken CAPTCHA als controlemiddel om spam tegen te houden. Vink de checkbox aan om door te gaan. Mogelijk wordt er gevraagd om bepaalde afbeeldingen te selecteren.
Een momentje...

0  reacties

Cookie-instellingen