[S] Altijd is de band met Nimeto gebleven

Andries Grosman 13-04-2023
345 keer bekeken 0 reacties

Ik ben Andries Grosman en beheer als vrijwilliger al een jaar of 10 het museum en de oude bibliotheek van onze school.

Via de website van Nimeto zijn alle boeken op te zoeken en kun je de collectie van het museum digitaal bekijken. (kijk bij Nimeto+)

Het museum en bibliotheek zijn na de verbouwing verplaatst. Ze grenzen aan het lage deel van het restaurant en aan het digilab van de school.

Ik heb op Nimeto een goede opleiding gehad. In 1968 kreeg ik mijn diploma. (ik ben al een oude rakker). Hierna ben ik naar de lerarenopleiding gegaan en heb daar de akte schilderen en de akte MO A handvaardigheid gehaald. Op een gegeven moment, zo rond 1986 ben ik als docent begonnen bij Nimeto.  Later werd ik opleidingsmanager.

Altijd is de band met Nimeto gebleven. Dat is ook de reden dat ik me blijf inzetten voor de school. Dit doe ik in het najaar, winter en voorjaar. In de zomer geniet ik van mijn pensioen.

Afbeeldingen

Oud-studenten

Reageren

Anti spam controle

We gebruiken CAPTCHA als controlemiddel om spam tegen te houden. Vink de checkbox aan om door te gaan. Mogelijk wordt er gevraagd om bepaalde afbeeldingen te selecteren.

Een momentje...
Cookie-instellingen