[S] Iedereen is een ander mens en heeft andere manieren van leren nodig

Omar Bakker 03-04-2023
301 keer bekeken 0 reacties

Ik ben Omar, ik ben 29 jaar en ben mijn schilderscarrière begonnen als niveau 2 schilder bij het Roc in Nieuwegein.

Daarna ben ik mijn vervolgopleiding als gezel schilder niveau 3 gaan volgen bij het Nimeto.

Na het nimeto ben ik 3 jaar in loondienst gaan werken voor schildersbedrijf Schumacher.

Daarna ben ik voor mezelf begonnen als ZZP’er en heb nu inmiddels al 4,5 jaar een goed lopend eigen bedrijf onder de naam De Hoed.

Ik heb een leuke tijd gehad bij het Nimeto. Ik heb goede praktijklessen gehad en leuke stage opdrachten kunnen doen. Iedereen is een ander mens en heeft andere manieren van leren nodig. Daar hadden mijn vakdocenten Adri Pols en Katinka Eijck ontzettend veel gevoel voor.

Ik kijk met veel plezier terug naar mijn tijd op nimeto. 

Nimeto is een plek om een solide basis te creëren om vanuit daar zelf verder te kunnen ontwikkelen. Ik raad iedere creatieve ziel aan om daar een opleiding te volgen!

 

 

 

Afbeeldingen

Oud-studenten

Reageren

Reacties

Anti spam controle *

We gebruiken CAPTCHA als controlemiddel om spam tegen te houden. Vink de checkbox aan om door te gaan. Mogelijk wordt er gevraagd om bepaalde afbeeldingen te selecteren.
Een momentje...

0  reacties

Cookie-instellingen