[S] Blijf geloven in je zelf, leer fouten maken en maak lol in je leven!

Jasper Anker 27-03-2023
366 keer bekeken 0 reacties

Mijn naam is Jasper Anker en wist na de Mavo niet echt wat ik wilde gaan doen welke tiener weet dat nou? Een kennis wees mij op een opendag bij het Nimeto was meteen verkocht.

Alle facetten met verf is ons daar bijgebracht en het hele derde jaar was een jaar waar bij je stage liep.

Een half jaar bij een schildersbedrijf om dat vak onder de knie te krijgen en 2 maanden bij KLM op de spuitafdeling en 2 maanden bij een standbouwbedrijf en 2 maanden bij een reclame bedrijf gewerkt. 

Met deze bagage aan ervaringen het vierde jaar in en daarna een keuze gemaakt. Het werd de reclamewereld bij Paul Voshol Reclame in Rijnsburg. Daar heb ik heel veel geleerd dat less is more dus logo’s of signing in compacte vorm op het object.

Toch bleef het echte creatieve mij kriebelen en ben toen bij Attractiepark Duinrell gaan werken als decoratiemedewerker. Dit houdt in dat je bezig bent met wegwijsbordjes maken tot het thematiseren van een attractie. Wat een geweldige gevoel gaf me deze creatieve vrijheid. Ook kreeg ik hier weer te maken met mijn oude school het Nimeto.

In 19 jaar tijd heb ik vele scholieren begeleid en geïnspireerd als leermeester. Blijf geloven in je zelf, leer fouten maken en maak lol in je leven!

Ondanks deze vrijheid wilde ik toch een eigen bedrijf starten en in 2005 ben ik mijn bedrijf Anker Decoraties begonnen eerst part time en nu alweer 5 jaar volledig. Muurschilderingen cartoons logo ontwerp signing in welke mate dan ook en te veel om op te noemen kijk maar op facebook of op de website.

Creatieve alleskunner staat op mijn visitekaartje dus ik pak alles aan om mensen blij te maken met mijn creativiteit.

Veel succes nog met jullie opleiding en verdere leven en onthou durf te dromen en zie problemen als uitdagingen!

Met creatieve groeten,

Jasper Anker

Anker Decoraties

 

 

 

 

Afbeeldingen

Oud-studenten

Reageren

Reacties

Anti spam controle *

We gebruiken CAPTCHA als controlemiddel om spam tegen te houden. Vink de checkbox aan om door te gaan. Mogelijk wordt er gevraagd om bepaalde afbeeldingen te selecteren.
Een momentje...

0  reacties

Cookie-instellingen