[SIV] Voor mij is het eindigen en weer opnieuw starten bij Nimeto wat de cirkel rond maakt.

Annemiek ten Have 13-03-2023
500 keer bekeken 0 reacties

Boeien en binden is wat mij op het lijf geschreven is! Voor mij is het eindigen en weer opnieuw starten bij Nimeto wat de cirkel rond maakt, en waarmee ik andere graag verder help op hun pad naar de toekomst.

Hi,

Even voorstellen; Annemiek ten Have, 28 jaar oud en ik woon met mijn man en 2 dochtertjes in Veenendaal. 9 januari ben ik gestart hier op het Nimeto bij het team van Marcel; VPM! Ik ga aan de slag als studentenbegeleider/docent vastgoed & projectmanagement en langzaamaan geef ik ook al een beetje les bij de opleiding schilder. Op de donderdag ochtend schilder ik zelf bij deze opleiding om de kunst van het schilderen eigen te maken.

Niet voor alle collega’s op Nimeto ben ik nieuw, want sommige zijn zelfs mijn oud docenten! Ik heb hier 9 jaar geleden versneld de opleiding RPC (nu SIV) gedaan, mijn uitstroom was stand & interieur vormgeving. Tijdens mijn opleiding heb ik een etaleer stage gedaan bij een woonwarenhuis in Veenendaal en mijn afstudeer stage was bij een standbouw bedrijf in Ochten. Hier was ik werkzaam als stand-interieur vormgever. Na het Nimeto heb ik bij diverse standbouw bedrijven gewerkt als werkvoorbereider en projectmanager tot dat corona kwam. Tijdens corona ben ik geswitcht naar de vastgoed/bouw branche, ook als werkvoorbereider-projectmanager.

Ik heb een passie voor alles wat met vormgeving, architectuur, vastgoed, interieur EN creativiteit te maken heeft. Dus bij Nimeto zit ik (weer) helemaal op mijn plek! Door de jaren heen ben ik erachter gekomen dat mijn kracht tevens zit in mijn doorzettingsvermogen, eindeloos enthousiasme en mijn vermogen om te boeien en te verbinden. Dit is tevens het motto van de opleiding vastgoed & projectmanagement, hoe toevallig!

Voor de toekomst hoop ik mij dan ook verder te ontwikkelen binnen het onderwijs. Zo ga ik in september een deeltijd HBO volgen om mijn docenten bevoegdheid te behalen. Ik weet nog niet welke kansen en mogelijkheden er allemaal op mijn pad gaan komen, maar zeker weet ik wel; ik grijp ze met beide handen aan!

Een van de tips die ik eenieder mee wil geven en die mij altijd gebracht heeft op de plekken waar ik naartoe wou is; als je ergens aan begint, ga er dan 100% voor! Dit kan zijn voor een baan of iets anders wat je graag wilt bereiken; als je er in gelooft en er alles aan doet dan lukt echt bijna alles! Dat is een ervaring die ik heb opgedaan de afgelopen jaren en die mij hebben gebracht op het punt waar ik vandaag de dag sta. En vergeet niet af en toe je veerkrachtigheid op de proef te stellen & je gevoel te volgen (die zit altijd goed)!

Het voelt fijn om hier weer terug te zijn, op wat voor mij een enorm warm nest is!

Met vriendelijke groet,

Annemiek ten Have

 

 

Afbeeldingen

Oud-studenten

Reageren

Reacties

Anti spam controle *

We gebruiken CAPTCHA als controlemiddel om spam tegen te houden. Vink de checkbox aan om door te gaan. Mogelijk wordt er gevraagd om bepaalde afbeeldingen te selecteren.
Een momentje...

0  reacties

Cookie-instellingen