[SIV] “Met hart en ziel vertel ik verhalen in fotografie”

Finouk Datthijn 31-01-2023
299 keer bekeken 0 reacties

Hi! Mijn naam is Finouk en ik ben vierdejaars student van de opleiding Styling, Interieur en Vormgeving. Het afgelopen half jaar heb ik de kans gekregen om de ondernemingsstage te lopen en mijn eigen bedrijf op te zetten. Genaamd StudioSteferre!

Ik fotografeer en geef vorm om verhalen te vertellen en tot leven te laten komen in beeld. Dit doe ik met super veel enthousiasme! 

Als zelfstandig ondernemer werk ik vaak alleen waardoor ik het heel erg leuk vind om mensen te leren kennen die achter de camera staan. Iedereen heeft zijn eigen levensverhaal te vertellen. Dat inspireert mij! Ik vind het geweldig om een concept te bedenken bij een foto opdracht. Daar komt vaak een verhaal bij kijken en ik zorg voor de afwerking ten aanzien van de vormgeving. Dat vind ik het mooist om te doen. Ik vind het niet erg om in de avonden of de weekenden te werken. Sterker nog, ik doe het graag! Dat had ik nooit kunnen bedenken bij de term ‘werken’. Als je iets doet waar je zingeving van krijgt, dan geeft het je energie. 

Mijn bedrijf is net begonnen en nu al aan het groeien. Ik verheug me op alle aankomende projecten en samenwerkingen. Na Nimeto ga ik beeldende therapie studeren in de Antroposofische richting. Mijn hart ligt bij het helpen van mensen. En dit in een creatieve vorm, wat voor veel mensen een prettige manier van therapie volgen is. Tijdens deze studie gaat mijn bedrijf gewoon door. Ik zal het druk krijgen, maar dat vind ik niet erg. Want ik doe iets wat me gelukkig maakt. Na de studie beeldende therapie wil ik parttime fotograferen in combinatie met beeldende therapie.

Wees niet bang om voor jezelf te beginnen en je droombaan te volgen. Er zullen deuren voor je open gaan om je te laten groeien en bloeien tot de persoon die je wilt zijn. Er zullen altijd dingen minder soepel verlopen of tegenvallen. En juist dat zorgt voor nieuwe inzichten en vooruitgang. Als je het wilt weet ik zeker dat het je gaat lukken! Kleine stapjes maken grote stappen. 

Volg je hart en wees niet bang. 

Liefs, Finouk Datthijn

Afbeeldingen

Oud-studenten

Reageren

Reacties

Anti spam controle *

We gebruiken CAPTCHA als controlemiddel om spam tegen te houden. Vink de checkbox aan om door te gaan. Mogelijk wordt er gevraagd om bepaalde afbeeldingen te selecteren.
Een momentje...

0  reacties

Cookie-instellingen