[SIV] Terug op het oude nest en dat voelt meer dan goed

Candace Uiterwaal 30-01-2023
354 keer bekeken 0 reacties

Laat ik daarmee beginnen, een quote die op de alumni community staat van NIMETO. Maar beter nog, laat ik mezelf even voorstellen! Ik ben Candace Uiterwaal, grafisch vormgever, woon in Utrecht met Lennart en James de Flatcoated Retriever.

Samen hebben we twee kinderen, Iza en Jiri, die bijna allebei het ouderlijk huis hebben verlaten. 

Sinds twee jaar volg ik een opleiding aan Kunstacademie ArtEZ in Arnhem om art educator te worden. Voor de tweede stage ben ik op het oude nest teruggekeerd. Ja op het oude nest, want in 1995 ben ik afgezwaaid aan NIMETO en toen was ik officieel grafisch ontwerper. Ik stapte de wereld in van de reclamebureau’s in Utrecht, Amsterdam en omstreken. Om uiteindelijk een paar jaar later de keuze te maken om als zzper te starten met CANDACE in VORM als zelfstandige. Dat heeft me tot op heden veel plezier gebracht. Een mooi vak, maar als eenpitter ook solistisch en onder andere daarom is de opleiding erbij gekomen. Tenslotte: never stop learning!

Nu ben ik aan de slag bij NIMETO en daar komt dan toch alles weer op zijn plek. Ik voel me hier thuis en zeker bij de CREATIEVE RUIMTEMAKERS, die het Agora leersysteem toepassen. Dit past helemaal bij mij en hoe ik als ontwerper naar leren en een creatief proces kijk. Dus terug op het oude nest en dat voelt meer dan goed.

Candace Uiterwaal

 

Afbeeldingen

Oud-studenten

Reageren

Reacties

Anti spam controle *

We gebruiken CAPTCHA als controlemiddel om spam tegen te houden. Vink de checkbox aan om door te gaan. Mogelijk wordt er gevraagd om bepaalde afbeeldingen te selecteren.
Een momentje...

0  reacties

Cookie-instellingen