[SIV] Tijdens de studie wist ik al vrij snel wat mijn droom was: een eigen bedrijf starten.

Vivianne van der Breggen 26-09-2022
337 keer bekeken {0} reacties

Mijn naam is Vivianne van der Breggen, 22 jaar, interieurstylist en eigenaresse van mijn eigen interieuradviesbureau VDESIGN. 

Aan het Nimeto Utrecht studeerde ik Styling, Interieur & vormgeving. Tijdens de studie wist ik al vrij snel wat mijn droom was: een eigen bedrijf starten. Zo schreef ik me op mijn 19e in bij de KVK en ging ik het ondernemers-avontuur aan.

Interieur is mijn passie en ik ben er graag mee bezig. Als klein meisje koos ik al (heel eigenwijs) mijn eigen gordijnen uit, was ik de hele dag bezig met het inrichten van mijn barbiehuis en had ik al commentaar op de meubelkeuzes van mijn ouders.

Inmiddels ben ik al weer een jaar na het halen van het diploma aan het werk voor o.a. mijn eigen bedrijf. Voornamelijk houdt ik me bezig met het ontwerpen voor de particulieren markt: denk aan woonkamers, slaap en werkkamers, keukens etc. Daarnaast heb ik sinds een jaar een nieuw concept uitgewerkt: tafelstyling van speciale diners verzorgen! Zo kunnen mensen nu op mijn website een tafelstylingpakket huren, die ik dan persoonlijk kom stylen. Dit wordt veel gebruikt door meiden voor hun 21 diner! 

De combinatie tussen interieurs ontwerpen op de computer en met de hand lekker creatief kunnen stylen vind ik heel fijn!

Het interieurvak, en alles wat daar bij komt kijken, tovert elke dag een grote lach op mijn gezicht. Met VDESIGN hoop ik anderen ook gelukkig te kunnen maken, door het oplossen van de woonproblemen en hopelijk nog heel veel mooie diners te mogen stylen!

Website: www.vdesign-interieurstyling.com

 

Met creatieve groet,

Vivianne van der Breggen / eigenaresse & interieurstylist 

VDESIGN 

 

Tel: 0641766438

Website: www.vdesign-interieurstyling.com

Email: contact@vdesign-interieurstyling.com

Afbeeldingen

Oud-studenten

Reageren

Anti spam controle

We gebruiken CAPTCHA als controlemiddel om spam tegen te houden. Vink de checkbox aan om door te gaan. Mogelijk wordt er gevraagd om bepaalde afbeeldingen te selecteren.
Een momentje...
Cookie-instellingen