Ik heb in de driejarige opleiding ontzettend veel kennis opgedaan en ik ben met veel plezier naar school gegaan. De keuze voor het creatieve werkveld werd door mijn studie op Nimeto dus alleen maar meer bevestigd.
Nimeto heeft mij het vak film laten ontdekken, waar ik de school nog steeds erg dankbaar voor ben. Ik heb tijdens de opleiding ervaring opgedaan door toffe projecten te doen voor opdrachtgevers als Jong030 en MooiBijZusEnzo. Ook heb ik een documentaire gemaakt in het St. Antonius ziekenhuis én mijn examenopdracht was in samenwerking met Feyenoord Rotterdam.
Op dit moment studeer ik aan Hogeschool Inholland Rotterdam, hier volg ik de opleiding Creative Business. Op het Nimeto wist ik namelijk zeker dat ik door wilde gaan in de filmwereld en deze opleidingen sluiten perfect op elkaar aan. Via Inholland heb ik tevens een video gemaakt voor het Eurovisie Songfestival 2021 in Rotterdam, ik kan wel zeggen dat dit mijn favoriete video is.
Inmiddels zit ik in mijn derde jaar van de studie en kan ik vol trots zeggen dat ik mijn eigen bedrijf gestart ben, Christoffel Creations. Mijn bedrijf bestaat uit film, sportfotografie en grafische vormgeving. Ik hoop met mijn bedrijf nog veel gave video’s, fotografie en grafische opdrachten te maken.
Mijn grootste toekomstdroom op het moment is, om een wereldreis te maken door Azië en hierin mijn hele reis te filmen. Dit hoop ik na mijn studie te kunnen realiseren.
Ben je op zoek naar creatieve content in de vorm van film, sportfotografie of grafische vormgeving? Stuur mij dan gerust een berichtje. :)
Mail Zoë