[MC] Creativiteit is altijd een rode draad geweest in mijn leven

15-06-2026
129 keer bekeken 0 reacties

Na een aantal mooie jaren in de zorg is het tijd voor een nieuwe stap: terug naar mijn creatieve roots. ✨ Creativiteit is altijd een rode draad geweest in mijn leven. Al op de middelbare school wist ik zeker dat ik naar het Nimeto wilde om mijn creatieve kant verder te ontwikkelen.

Ik startte met de opleiding Styling, die ik succesvol heb afgerond, en vervolgde daarna mijn studie met Media en Communicatie. In 2022 behaalde ik hiervoor mijn diploma. Sindsdien is mijn enthousiasme voor grafisch vormgeven, fotografie, contentcreatie en creatieve communicatie alleen maar gegroeid. Het zijn onderwerpen waar ik mij graag in blijf ontwikkelen en waar ik veel energie uit haal.

De afgelopen jaren heb ik met veel plezier in de zorg gewerkt. Een waardevolle periode waarin ik veel heb geleerd over samenwerken, communiceren, organiseren en het contact met mensen. Vaardigheden die ik dagelijks heb kunnen ontwikkelen en die ik zeker meeneem in mijn verdere carrière.

Toch merk ik dat het tijd is om terug te keren naar een vakgebied dat dicht bij mij staat. Daarom ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen communicatie, contentcreatie, social media, marketing of grafische vormgeving. Een functie waarin ik mijn creativiteit, communicatieve vaardigheden en enthousiasme kan inzetten én verder kan groeien.

Ik heb een duidelijke passie voor creativiteit en communicatie, maar sta zeker open voor verschillende kansen en functies. Soms kom je juist via een onverwachte route op een plek terecht die perfect bij je past.

Ben of ken jij iemand die op zoek is naar een gemotiveerde, leergierige en creatieve collega? Dan kom ik graag in contact!

📩 Tips, vacatures of het delen van deze spotlight worden enorm gewaardeerd.

Afbeeldingen

Reageren

Log in om te reageren.
Een momentje...
Cookie-instellingen