[SIV] Dusss, jij doet eigenlijk gewoon een knip-en-plakopleiding?

13-09-2024
83 keer bekeken 0 reacties

“Uhh, nou, niet echt” Om eerlijk te zijn weet ik nog steeds niet hoe ik deze vraag goed moet beantwoorden, zo begon namelijk wel mijn eerste jaar op Nimeto. Dit beeld hadden dan ook de meeste mensen als ik ze vertelde over mijn opleiding.

In 2019 startte ik de opleiding Styling, Interieur en Vormgeving, met het idee dat ik na mijn diploma architect of makelaar zou worden. Maar nu ik mijn diploma als Ruimtelijk Vormgever op zak heb en veel meer de diepte ben ingegaan, passen die beroepen niet echt meer bij het plaatje wat ik voor mij zie.

Op Nimeto ontwikkelde ik een grote liefde voor digitaal ontwerpen en fotografie. Met deze passie ben ik dan ook gaan doorstuderen. Dit werd in 2023 de opleiding Associate Degree Online Content Creator aan de Hogeschool Utrecht. 💻

Inmiddels zit ik in mijn tweede jaar en heb ik het eerste jaar succesvol afgerond. Ik leer nu niet alleen over vormgeving, maar ook over fotografie, videografie, webontwikkeling, data-analyse, grafisch ontwerpen en nog veel meer. Mijn kennis breidt zich steeds verder uit en daarom vond ik het belangrijk om dit ook voor mezelf in de praktijk te brengen. Zo is Miel’s Media ontstaan. Ik werk een concept naar zijn uitvoering en maak van problemen oplossingen

Blijf vooral nieuwsgierig en stay tuned voor meer!

Oh, en ik ben uiteindelijk ontzettend dankbaar voor die ‘knip-en-plak’ jaren, want zonder die basis was ik hier nooit gekomen. 😉

Afbeeldingen

Reageren

Anti spam controle

We gebruiken CAPTCHA als controlemiddel om spam tegen te houden. Vink de checkbox aan om door te gaan. Mogelijk wordt er gevraagd om bepaalde afbeeldingen te selecteren.

Een momentje...
Cookie-instellingen