[SIV] Als je jouw droombaan niet kunt vinden, waarom dan niet zelf creëren?

03-07-2023
268 keer bekeken 0 reacties

"Mijn naam is Fleur Koelewijn, 24 jaar, Ontwerpster en het gezicht achter PinkEve. Toen ik in 2015 startte met de opleiding Ruimtelijk Vormgeving aan het Nimeto, heb ik mij zo breed mogelijk kunnen ontwikkelen.

Soms moet je er gewoon voor gaan en als het niet lukt, dan is er wel het volgende. Zo begon ik mijn lingerie studie zonder enige ervaring.

Momenteel rond ik mijn 2e jaar lingerie af, en ben ik sinds een half jaar gestart met mijn eigen bedrijf (hiernaast volg ik nog verschillende cursussen in lingerie). Ik ontwerp lingerie collecties, patronen voor de hobby naaisters, geef workshops en doe maatwerk voor vrouwen die een speciale bh nodig hebben.

Onze missie? ‘om vrouwen geweldig te laten voelen in hun dagelijkse lingerie’.

Mijn laatste ontwerp voor een kunstexpositie is de eerste “Spakenburgs lingerie” set (zie foto hieronder). Wat als klederdracht nu in deze tijd in de mode was geweest? Hoe had dan onze lingerie eruit gezien? Ik wilde graag een set ontwerpen die zowel modern van deze tijd is - met de materialen van toen.

Tips:

Mijn interieurstages die ik aanraad zijn: HDVL Designmakers in Hilversum en in Soest bij Interior Input.

Het belangrijkste van alles is, geloof in jezelf en doe wat in jou hart ligt.

Mail: info@pinkeve.nl

http://www.pinkeve.nl/

Afbeeldingen

Reageren

Anti spam controle

We gebruiken CAPTCHA als controlemiddel om spam tegen te houden. Vink de checkbox aan om door te gaan. Mogelijk wordt er gevraagd om bepaalde afbeeldingen te selecteren.

Een momentje...
Cookie-instellingen