[SIGN] Het realiseren van designs tot en met het monteren hiervan vind ik het leukste wat er is.

16-12-2022
319 keer bekeken {0} reacties

Mijn naam is Jamie Bosman. Sinds September 2022 ben ik gestart met JQustoms.

Na mijn opleidingen signmaking & wayfinding, signmaker en diverse stages, merkte ik al snel dat ik hierin mijn eigen bedrijf JQustoms wilde beginnen.

JQustoms maakt sign projecten met folies, van ontwerp tot en met montage,  van reclame doeleinden tot allround belettering en styling voor jou. Dit doe ik voor zowel zakelijke als particuliere klanten.

Het realiseren van designs tot en met het monteren hiervan vind ik het leukste wat er is.

Belettering valt tegenwoordig niet meer weg te denken. Zie het als een visitekaartje wat altijd zichtbaar is. Geen visitekaartjes? Geen probleem! Dat kan ik oplossen. Ik verzorg de belettering van ontwerp tot montage.

Heb je nog geen logo of idee voor jouw bedrijf of voertuig? Ook daarvoor kun je bij mij terecht. Samen werken we aan een mooi design, Logo of Huisstijl, helemaal naar je eigen wens.

Website Jqustoms

 

 

Afbeeldingen

Oud-studenten

Reageren

Anti spam controle

We gebruiken CAPTCHA als controlemiddel om spam tegen te houden. Vink de checkbox aan om door te gaan. Mogelijk wordt er gevraagd om bepaalde afbeeldingen te selecteren.
Een momentje...
Cookie-instellingen