[SIV] Ik ben een creatieve duizendpoot en ben dol op het creëren en uitwerken van mijn ideeën.

28-11-2022
589 keer bekeken {0} reacties

Hi! Robin hier, ruimtelijk vormgever en oprichter van Yes!Visuals. Ik ben een creatieve duizendpoot en ben dol op het creëren en uitwerken van mijn ideeën.

Het begin

Yes!Visuals is ontstaan dankzij een opdracht die ik kreeg tijdens mijn Nimeto-opleiding. Ik moest een (fictief) bedrijf starten inclusief huisstijl, marketing/bedrijfsplan, begrotingen etc. Na een pitch te hebben gegeven voor mijn vakdocenten en de beste feedback gehad te hebben, begon ik steeds enthousiaster en gemotiveerder te worden. Ik heb mijn examen afgerond met een prachtig resultaat. Opdracht behaald en klaar zou je zeggen? Maar het begon toch te kriebelen. Wat als ik mijn fictieve bedrijf echt zou gaan lanceren? Zou toch super tof zijn?...

Yes!Visuals

Zoals de naam al verklapt draait het bij Yes!Visuals om visuele uitingen. Ik fotografeer, ontwerp en ben styliste. Oog voor detail en gevoel voor sfeer is mijn kracht, een heuse empathische perfectionist zou je zo kunnen zeggen. Naast de projecten die ik doe heb ik ook mijn eigen kaarten/poster collectie, die onder andere verkocht worden bij de leukste winkel van Hilversum, Dille & Kamille.

Mijn toekomstbeeld is dat Yes!Visuals blijft groeien en ik uiteindelijk fulltime bezig kan zijn met mijn droombaan.

Stage

Dankzij mijn stage's heb ik mij enorm kunnen ontwikkelen. Ik heb o.a. stage gelopen bij een groot interieur-merk, als content creator. Hier heb ik mijn passie voor fotografie en (foto)styling ontdekt. Ik kreeg de volledige zeggenschap over een Instagram-pagina met meer dan 45 duizend volgers. Het merk heeft wereldwijd verschillende verkooppunten en zo gingen mijn foto's de wereld over. Soms zie ik een advertentie voorbij komen, bijvoorbeeld van een winkel in America met mijn foto's dat blijft bijzonder.

Werk

Naast Yes!Visuals heb ik een parttime baan als styliste, bij een event-stylingbureau. Dit is voor mij, op dit moment, de perfecte combinatie; ik werk voor mijzelf, leer bij een bedrijf en doe dit alles met passie en plezier. Mijn tip is dan ook: doe wat je leuk vindt, volg je hart want alleen jij weet wat je gelukkig maakt!

Dit klinkt cliché, maar hé zo is het wel.

You got this! 

Robin

 

Instagram: @yesvisuals

Website: www.yesvisuals.nl 

Afbeeldingen

Oud-studenten

Reageren

Anti spam controle

We gebruiken CAPTCHA als controlemiddel om spam tegen te houden. Vink de checkbox aan om door te gaan. Mogelijk wordt er gevraagd om bepaalde afbeeldingen te selecteren.
Een momentje...
Cookie-instellingen