Hoe ziet de ideale baan van de toekomst eruit? Wat vinden bedrijven en wat vinden werkzoekenden?

18-04-2023 225 keer bekeken 1 reacties

Het aantal openstaande vacatures is in Nederland momenteel enorm en dat blijft voorlopig zo. "Jonge mensen zijn op zoek naar werk dat in hun schema past."

Op dit moment zijn er meer banen dan dat er potentieel personeel thuiszit. Veel bedrijven komen moeilijk aan nieuwe medewerkers. Daardoor hebben jongeren tegenwoordig veel keus, als het om banen gaat.

"Er is de ruimte om te denken: ik heb dit weekend acht uur de tijd om te werken, laat ik eens kijken welke klussen er dan zijn", vertelt Maurice Groenhart van YoungCapital Direct. "Zij zijn niet meer afhankelijk van wanneer de werkgever ze nodig heeft."

(Bron: Nu.nl)

Reacties

Anti spam controle *

We gebruiken CAPTCHA als controlemiddel om spam tegen te houden. Vink de checkbox aan om door te gaan. Mogelijk wordt er gevraagd om bepaalde afbeeldingen te selecteren.
Een momentje...

1  reacties

Marit

18-04-23 om 14:34

Ik wil het liefst twee banen die ik met elkaar kan afwisselen. Een voor een vast inkomen en een die ik zelf kan invullen. Het liefst met iets creatiefs.

Cookie-instellingen