Submenu

Hoe gebruik ik ChatGPT voor mijn subsidieaanvraag?

22-09-2025 548 keer bekeken 0 reacties

Begin

12-11-2025 om 15:00

Einde

12-11-2025 om 17:00

Maximaal aantal aanmeldingen bereikt, je kunt je niet meer aanmelden.

Steeds meer organisaties en zzp’ers in de culturele sector zijn inmiddels druk in de weer met AI-tools zoals ChatGPT. Maar hoe willen we die verandering vormgeven? Wat kan ChatGPT voor ons betekenen om ons werk makkelijker en leuker te maken?

En hoe kunnen we het slim inzetten, zodat we meer tijd over hebben voor het maakproces?

In deze workshop (gegeven door ZIMIHC Connect) leer je meer over wat ChatGPT eigenlijk is: een echte ”robot” om mee te praten, of meer een veredelde rekenmachine? Daarna ga je zelf aan de slag! Je leert hoe je ChatGPT kunt inzetten om jouw werk makkelijker, leuker en efficiënter te maken. Denk hierbij aan het schrijven van prompts, het identificeren van geschikte fondsen en praktische tips voor het invullen van aanvraagformulieren. Let op: dit is een introductieworkshop.

Over ZIMIHC Connect

ZIMIHC Connect is de provinciaal ondersteunende instelling voor amateurkunst en cultuurparticipatie in de Provincie Utrecht. Ons doel is dat iedereen in de provincie Utrecht kunst kan maken en beleven. Daarom adviseren wij overheden en lokale cultuurinstellingen, verbinden we organisaties en mensen in de sector en organiseren we workshops en evenementen. Zo werken we aan ondersteuning voor de hele sector. ZIMIHC Connect is onderdeel van ZIMIHC (“zimmik”), podium voor amateurkunst, en wordt mede mogelijk gemaakt door de Gemeente Utrecht en Provincie Utrecht.

Foto door Lars Lensink

Praktische informatie

Wanneer: Wo. 12 nov. van 15.00 tot 17.00 uur

Waar: Online

Kosten: 25 euro incl. btw (gebruik de code BROED2025 voor deze korting)

Ik meld me aan

Anti spam controle

We gebruiken CAPTCHA als controlemiddel om spam tegen te houden. Vink de checkbox aan om door te gaan. Mogelijk wordt er gevraagd om bepaalde afbeeldingen te selecteren.

Een momentje...
Cookie-instellingen