Submenu

Decorbouwer

05-06-2023
611 keer bekeken {0} reacties

Ik ben cultuur coördinator van een basisschool in Amsterdam Zuidoost. We zijn bezig met de productie van de musical Sjakie en de Chocoladefabriek met groep 8 leerlingen. 

Hiervoor moet een decor gemaakt worden. Onze vakdocent beeldende vorming kan wegens privéomstandigheden het niet meer doen en daarom ben ik op zoek naar iemand of een groep die mij kan helpen.  Er is een budget voor de materialen en voor loon. Hieronder wat meer informatie:

Hierbij geef ik je wat info voor de eindmusical van groep 8 Sjakie en de Chocoladefabriek. Het decor moet zo rond 12 juli klaar zijn. De opvoering is in het Bijlmer Parktheater op maandag 17 juli. Er is een voorstelling voor alle leerlingen van school om 13 uur en om 19 uur voor de ouders.

Ik wil graag 5 decorstukken maken op wielen. 

  1. een bed voor de opa's en oma's
  2. twee of drie snoep bomen (snoep versiering regel ik)
  3. Game stellage: vol met monitoren, game attributen, 2 stoelen, lampen, knopjes en lichtjes
  4. brug waar een kind op lopen kan die er aan de achterkant weer vanaf valt. Ik weet niet of je het verhaal kent van Sjakie, maar in het begin valt een jongen in de chocoladerivier. De rivier ga ik niet verbeelden. Maar die stroomt zogenaamd achter de brug. Dus die jongen valt uit beeld van de brug op een mat
  5. kauwgum machine: een vierkante doos waar pijpen uitkomen met stoom, een grote hendel, iets uitschuifbaars waar een kauwgum uitkomt. 

Ik dacht dat het slim zou zijn als we een steiger kopen of huren en misschien dat het lukt om steeds de steiger(s) om te bouwen. Maar ja dat bespreken we nog wel. 

Ik voeg ook wat inspiratie plaatjes bij. Uiteraard is er niet heel veel budget voor materialen. Maar het is ook wel leuk om creatief te zijn met hoe we dat eenvoudig en toch sfeervol kunnen maken. Dit zijn ideeën van mij maar hoor graag wat jullie vinden.

Ik hoop dat jullie tijd hebben en het leuk vinden om mij te helpen. Het is op korte termijn en waarschijnlijk hebben jullie zelf allerlei projecten maar ik dacht: proberen kan altijd. Het mag ook buiten de school gemaakt worden. Nogmaals de uren worden vergoed.

Marc Braun,  coördinator Kunst en Cultuur

De Blauwe Lijn, Kortvoort 61, 1104 NA Amsterdam 0625055239

Afbeeldingen

Project (ZZP) vacatures

Reageren

X (voorheen Twitter)

Anti spam controle

We gebruiken CAPTCHA als controlemiddel om spam tegen te houden. Vink de checkbox aan om door te gaan. Mogelijk wordt er gevraagd om bepaalde afbeeldingen te selecteren.
Een momentje...
Cookie-instellingen