Submenu

[S] De eco schilder uit Utrecht! Misschien wel de leukste schilder van Nederland.

06-11-2023
143 keer bekeken {0} reacties

Ik ben blij om jullie mee te kunnen delen dat ik, na mijn 13 jaar bij Urgenda, mijn eigen bedrijf: Mevrouw Kwast ben begonnen. Als tweede generatie schilder breng ik trots vakmanschap en expertise in de schildersbranche.

Met Mevrouw Kwast richt ik me op het leveren van hoogwaardig schilderwerk. 🖌️🏡

Mijn stagebedrijven, Ecologisch Schildersbedrijf Heuvelrug Schilderwerken, Menger Schildersbedrijf en Roza Groep, hebben me de kans gegeven om te leren en te groeien in deze branche. Dankzij hun begeleiding en expertise ben ik nu klaar om hoogwaardig vakwerk te leveren dat langdurig mooi blijft. 🏡✨
Bij Mevrouw Kwast richt ik me op:

✅ Duurzamer schilderwerk met onder andere biobased verven;
✅ Trots vakvrouwschap, met oog voor detail en kwaliteit;   
✅ Zowel binnen- als buitenprojecten;
✅ Werkzaam in Utrecht en omgeving i.v.m. het bereik van mijn bakfiets;

Ik ben ontzettend dankbaar voor mijn recent afgeronde opleiding aan de Nimeto Schildersvakopleiding, waar ik in korte tijd enorm veel heb geleerd.

Samen gaan we voor een kleurrijk en duurzaam resultaat. 🎨💪

Met dank aan: Marcel van der BordenAdri PolsThijs Menger, Jolijn Menger, ardwie schoenmakerLauren Moret - den BoerDimar Visee en alle andere die mij in dit traject hebben geholpen.

Vraagje! Omdat ik het ook ZEKER gezellig vind om af en toe samen te werken aan klussen, zou ik graag in contact willen komen met andere vrouwelijke schilders (ZZP-ers) in Utrecht en omgeving. Het lijkt mij namelijk heel erg leuk om tot een netwerkje van Utrechtse schildersvrouwen te komen (of is dit er al?). Ben heel benieuwd of ik leuke reacties ga krijgen. 😃 

Ik hoor jullie graag, ook ideeën en/ of tips heel welkom op annelies@mevrouwkwast.nl 

https://www.instagram.com/mevrouwkwast/

Afbeeldingen

Reageren

X (voorheen Twitter)

Anti spam controle

We gebruiken CAPTCHA als controlemiddel om spam tegen te houden. Vink de checkbox aan om door te gaan. Mogelijk wordt er gevraagd om bepaalde afbeeldingen te selecteren.
Een momentje...
Cookie-instellingen