In mijn werk combineer ik mijn artistieke praktijk met het geven van creatieve workshops, waarin jongeren en volwassenen hun eigen creatieve kracht ontdekken. Daarnaast heb ik ook gewerkt in de zomerseizoen als onderhoudsschilder, waarbij ik huizen van particulieren weer liet stralen. Voordat ik voor mezelf ging werken heb ik in 2018 de opleiding Restauratie en Decoratie afgerond hier op het Nimeto Utrecht. Daarna ben ik gaan doorstuderen op de Kunstacademie in Tilburg voor docent beeldende kunst en vormgeving en toen mijn eigen bedrijf en atelier opgericht.
.png)
Vanaf dit jaar ben ik weer terug en mag ik mijn passie ook inzetten bij Nimeto Utrecht, waar ik als technisch onderwijsassistent ondersteun binnen de opleiding Restauratie & Decoratie schilderen. Ik kijk ernaar uit om studenten te begeleiden bij ambachtelijke technieken en te helpen hun vakmanschap en creatieve verbeelding verder te laten groeien samen met de vakdocenten.
In mijn vrije tijd ben ik vaak aan het werk in mijn atelier in Gorinchem, maar je vindt me ook regelmatig in de natuur voor een wandeling, op het terras met vrienden en familie of in een hedendaags kunstmuseum.
.png)