Chat GPT, wat vind jij ervan?

Simone Ooijens 24-03-2023 194 keer bekeken 4 reacties

Het is lang geleden dat ik zo verrast werd door een nieuwe techniek! Je hoort bedreigingen, maar ook veel kansen. Ik ben benieuwd naar jouw mening of ervaring. Chat GPT heeft zelfs al een nieuwe baan gecreëerd, de promt engineer. Frankwatching schreef een interessante blog erover.

Reacties

Anti spam controle *

We gebruiken CAPTCHA als controlemiddel om spam tegen te houden. Vink de checkbox aan om door te gaan. Mogelijk wordt er gevraagd om bepaalde afbeeldingen te selecteren.
Een momentje...

4  reacties

Bethany Le Sager

19-04-23 om 15:31

heb je dit gezien? Fotograaf heeft prijs gewonnen (en geweigerd) met zijn AI-gegenereerde foto om de gesprek te laten beginnen. Zijn mening is dat er zelfs een nieuwe woorden moeten toegevoegd aan de taal: een "promptographer" https://www.theguardian.com/artanddesign/2023/apr/18/ai-threat-boris-eldagsen-fake-photo-duped-sony-judges-hits-back

Simone Ooijens

30-03-23 om 14:30

Grappig Luuk dat dacht ik dus ook, maar na het volgen van een workshop ChatGPT zag ik dat je er slim mee om kunt gaan. Ik las dat er zelfs al een nieuwe baan is ontstaan "Prompt engineer'. Er komt nog een workshop, kom je ook? Workshop ChatGPT

Luuk

30-03-23 om 14:26

Dan krijgen we toch allemaal dezelfde teksten straks?

Joya

24-03-23 om 9:46

Super handig, dit scheelt zoveel tijd!!

Cookie-instellingen