Klanten worden door onze adviseurs begeleid tijdens het bouwen en inrichten van het platform.
Wat ga je doen?
Als adviseur Content & Design bij Mett, ben je verzekerd van een leuke veelzijdige baan waarbij je werkt aan veel diverse klantprojecten. Ons online platform wordt ingezet om doelgroep(en) te informeren met een interactieve projectwebsite, ideeën op te halen in een participatieplatform en samen te werken in een community of intranet. We werken voor klanten zoals KRO-NCRV, het Prinses Máxima Centrum, de Nederlandse ggz, KLM Catering services en Royal Ahrend. Maar ook voor gemeenten, provincies, ministeries, woningbouwcorporaties of communicatiebureaus.
Je helpt onze klanten ons platform optimaal in te zetten. Je begeleidt klanten vanaf de start, doet gebruikersonderzoek, en schakelt soepel met verschillende stakeholders. Jij zorgt dat alles op rolletjes loopt. En naast je rol als adviseur, draag je ook nog eens bij aan onze eigen marketing en communicatie. Geen dag is hier hetzelfde, en dat is precies wat het zo leuk maakt!
Werk én plezier
Bij Mett werk je in een platte organisatie waar iedereen een gevoel van eigenaarschap heeft. Jij komt te werken bij het team Advies. We hebben een gezellig team, waar werken en plezier hand in hand gaan. Bij ons kun je jezelf blijven ontwikkelen, zowel persoonlijk als professioneel, met de ondersteuning van een coachingsbureau en persoonlijke kwartaalgesprekken.
Wie ben jij?
- Creatief en communicatief sterk
- Je hebt ervaring met het realiseren en (laten) ontwerpen van interactieve websites
- Je hebt oog voor design
- HBO of WO diploma in Communicatie of Multimedia Design? Top! Maar we staan ook open voor een nieuwe collega met een andere opleiding. Het gaat ons om de passie voor digitale communicatie.
- Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands
Mooi meegenomen maar zeker geen verplichting: front-end vaardigheden (HTML, CSS en JavaScript) en/of het vloeiende spreken en schrijven van Engels en/of Duits
Dit is waar jij op kunt rekenen
- Een fijne baan als adviseur binnen een jong en informeel team
- 35 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur), pensioen vanaf dag 1 én een opleidingsbudget
- Oog voor coaching en persoonlijke ontwikkeling
- MacBook, NS-businesscard en een telefoon
- Hybride werken, waarbij je 50% van de tijd werkt op kantoor in Utrecht
- Regelmatig borrels, pubquizzen, teamuitjes, fruit en lekkere koffie op kantoor
Klinkt goed toch?
Ben jij klaar om met ons, onze klanten te helpen hun betrokkenheid te vergroten? Stuur je motivatie en LinkedIn-profiel naar ons toe. Wij kijken ernaar uit om je te ontmoeten!
solliciteer nu!
Opleidingsniveaus HBO/WO
Salaris Marktconform
Plaats Utrecht
Werkuren per week 40 uur
Dienstverbanden Fulltime
Verantwoordelijk voor diverse klantprojecten
Vereisten communicatief sterk, creatief, ervaring met interactieve websites, spreekt en schrijft vloeiend Nederlands