Ons bruisende team van 20+ makers gebruikt haar passie en ervaring in alles wat wordt gecreëerd: van TVC tot TikTok video's. Altijd met het doel dat ons werk mensen in beweging zet door hen te raken, te verbinden en te activeren. We geloven namelijk niet in het genereren van vluchtige video views, maar in het creëren van waardevolle contactmomenten tussen merk en mens door ijzersterke video’s.
Onze producties worden in-house uitgevoerd: van het eerste concept tot de uiteindelijke distributie. Daarbij werken we rechtstreeks voor merken, maar werken we ook nauw samen met partners als media- en reclamebureaus, publishers, influencers en social creators om projecten naar een hoger niveau te tillen.
Bij Bruut communiceren we transparant, zijn we inclusief en staan voor creatieve ontwikkeling. We zijn een betrokken partner voor collega's en klanten en daarbij ook nog eens ontzettend leuk om mee te werken. En zetten ons volledig in om de hoogste kwaliteit video content te realiseren en partners en merken daarmee het beste uit zichzelf te halen.
ABOUT THE JOB
We zijn bij voorkeur per 1 juli 2024 op zoek naar een gepassioneerde Social Creative met ervaring in het bedenken van concepten en maken van video content voor social platformen als Instagram, YouTube en TikTok. Iemand die trends niet achterna loopt, maar ze bedenkt.
We vinden het belangrijk dat je beschikt over vernieuwende ideeën en deze zowel in copy als beeld volgens een duidelijke visie kunt overbrengen aan collega’s en klanten. Daarbij maak je strakke decks, zit je iPhone nog net niet vastgelijmd aan je hand en houd je ervan om gestructureerd en zelfstandig aan de slag te gaan binnen een hecht team.
Je werkzaamheden omvatten o.a. de volgende taken:
- Zelfstandig en in teamverband social mobile-first producties draaien;
- Het vertalen van doelstellingen en behoeften van klanten naar concrete strategieën en passende, creatieve concepten;
- Het uitwerken van concepten volgens de kwaliteitsnormen, deadlines en wensen van de klant. In zowel beeld als copy. Bijvoorbeeld: scripts, decks, moodboards etc.;
- Het pitchen van concepten aan klanten en (interne) stakeholders;
- Het opstellen van briefings voor content creators en influencers;
- Het inhoudelijk begeleiden van (post)productieproces;
- Je bent op de hoogte van relevante ontwikkelingen en trends in het vakgebied;
- Je levert een positieve bijdrage aan het team en de organisatie.
Dit is wie je bent
- Je hebt een creatieve media gerichte HBO of WO-opleiding afgerond;
- Je hebt 1-2 jaar werkervaring binnen een soortgelijke functie;
- Je schermtijd piekt als het gaat om social platformen als TikTok, Instagram en YouTube;
- Je hebt flink wat kennis van content creators en influencers;
- Je weet hoe je een goede video maakt en hoe deze eruit ziet;
- Je bent nieuwsgierig en deelt graag jouw kennis en insights binnen het team;
- Kennis van CapCut, Photoshop en Première is een pré.
Dit is wat je krijgt
- Een 40-urige werkweek;
- Marktconform salaris;
- Een arbeidsovereenkomst voor 7 maanden, met uitzicht op verlenging;
- Samenwerken met een jong en ambitieus team van talentvolle makers;
- Een toffe werkplek in Amsterdam-Oost o.a. met een eigen bioscoop;
- Elke dag heerlijke vers bereide lunch door Lalita;
- Pensioenopbouw via A.S.R. Doenpensioen;
- Inspiratiebudget om te besteden aan film, kunst, cultuur, muziek, boeken en meer;
- Aandacht voor persoonlijke ontwikkeling;
- Reiskostenvergoeding afhankelijk van je woonplaats.
**Interesse gekregen in deze functie? **
Stuur dan een korte motivatie en referenties mee van het werk waar je trots op bent via de solliciteer button.