Submenu

[MC] Marketing en Communicatie Medewerker

Yvonne de de Beer 22-04-2024
72 keer bekeken 0 reacties

Ben jij een echte Marketing en Communicatie topper, een creatieve doorpakker en op zoek naar een unieke functie in een bijzondere organisatie? Dan zijn wij op zoek naar jou!

De Stichting Breast Care Foundation (BCF) is opgericht om fondsen te werven die ten goede komen aan patiënten die borstkanker of andere borstaandoeningen hebben of het risico daarop hebben. De stichting onderschrijft het belang van het centraliseren van deze zorg in gespecialiseerde centra, zoals in het Alexander Monro Ziekenhuis, de werklocatie.

Het Alexander Monro Ziekenhuis is hét eerste gespecialiseerde ziekenhuis voor het diagnosticeren en behandelen van borstkanker, goedaardige borstaandoeningen, erfelijke aanleg, familiair verhoogd risico, screening en vervolgtrajecten vanuit het bevolkingsonderzoek. Wij gaan voor de beste medische zorg en elke collega handelt en neem beslissingen in het belang van en samen met de patiënt. Oprechte aandacht, luisteren, vertrouwen en betrokkenheid kenmerken onze aanpak. Dit zie je ook terug in de manier waarop wij met elkaar willen samenwerken.

Wat ga je doen
Als Marketing & Communicatie Medewerker werk je mee aan de voorbereiding en uitvoering van diverse online en offline projecten (zoals patiëntinformatie en de (nieuwe) website) en campagnes, gerelateerd aan projecten die in samenwerking met de Stichting Breast Care Foundation en het Alexander Monro Ziekenhuis tot stand komen en worden uitgevoerd. Ook beheer je de website en diverse social media kanalen.

Wie ben jij

  • Je beschikt over een hbo-opleiding op het gebied van Marketing en/of Communicatie of vergelijkbaar;
  • Je hebt minimaal twee jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Je hebt ervaring met het beheer van websites en bij voorkeur ervaring met (of nauw betrokken bij) de ontwikkeling van nieuwe websites;
  • Je beschikt over kennis en vaardigheden op het gebied van social media;
  • Je pakt vlot dingen op, bent proactief, enthousiast en een aanpakker;
  • Je bent een teamplayer maar functioneert ook zelfstandig uitstekend;
  • Je bent zowel mondeling als schriftelijk communicatief vaardig en een gedegen gesprekspartner;
  • Je bent flexibel en je kunt snel inspelen op veranderingen;
  • Je herkent jezelf in onze kernwaarden (attent, bevlogen, duidelijk, hoogwaardig en slagvaardig).

Wat bieden wij

  • Een bijzondere werkplek waarin je werkt in een klein team met betrokken en enthousiaste collega’s. Er is veel ruimte voor creativiteit!
  • Een contract voor 24 uur per week;
  • Je salaris is conform FWG 50 cao ziekenhuizen (maximaal € 4540,- op basis van 36 uur per week, afhankelijk van je opleiding en ervaring);
  • Daarnaast hebben we goede arbeidsvoorwaarden; je bouwt 8,33% vakantietoeslag en eindejaarsuitkering op, er zijn diverse mogelijkheden op fiscale uitruil, zoals aanschaf van een fiets of laptop. Je krijgt een reiskostenvergoeding, je bouwt pensioen op bij PFZW en je hebt naast vakantiedagen ook recht op PLB-uren. Er zijn mogelijkheden om je verder te ontwikkelen bijvoorbeeld door trainingen te volgen via onze eigen AMZ Academy en GoodHabitz. Ons ziekenhuis is gelegen in het mooie Berg en Bosch park, je kunt gratis parkeren voor de deur;
  • Benieuwd naar je toekomstige werkplek? Bekijk dit filmpje.

Enthousiast? Laten we kennismaken!
Wil je deel uitmaken van ons unieke ziekenhuis en herken je jezelf in bovenstaand profiel? Mail dan z.s.m. je motivatie, CV met pasfoto en je beschikbaarheid naar sollicitatie@alexandermonro.nl. Voor vragen kun je contact opnemen met Daphne Reimerink of met HR via 030 – 2250910. Een verklaring omtrent gedrag en het opvragen van referenties maken standaard deel uit van onze selectieprocedure.

Afbeeldingen

Reageren

X (voorheen Twitter)

Reacties

Anti spam controle *

We gebruiken CAPTCHA als controlemiddel om spam tegen te houden. Vink de checkbox aan om door te gaan. Mogelijk wordt er gevraagd om bepaalde afbeeldingen te selecteren.
Een momentje...

0  reacties

Cookie-instellingen