Submenu

Videograaf gezocht

Daniëlle Verhoeven 05-04-2022
152 keer bekeken {0} reacties

Mijn naam is Daniëlle Verhoeven. Inmiddels ben ik alweer een aantal jaar afgestudeerd van Nimeto en sinds 2019 werkzaam als interieurontwerper. Ik zou graag meer reclame willen maken en video is hier een hele goede tool voor. Kan jij mij helpen met het vastleggen en editen van één of meer video's?

Ik zou graag mijn bereik willen vergroten en omdat video in de toekomst nog belangrijker zal zijn op social media ben ik er van overtuigd dat dit de juiste tool is. Met uitzondering van fragmenten van woonprogramma's is dit in de interieurbranche nog vrij nieuw. We gaan dus samen werken aan een vernieuwd concept!

De onderwerpen die ik zou willen behandelen zijn bijvoorbeeld: over mij, een dag meelopen met een interieurontwerper en een kijkje achter de schermen. Als jij zelf een idee hebt voor een video die je graag op wilt nemen sta ik hier ook zeker voor open!

- Ben jij momenteel student Media & Communicatie of ben je net afgestudeerd?

- Ligt jouw passie bij het opnemen én editen van video's?

- Wil je graag jouw portfolio vergroten?

- Ben je op zoek naar een leuke eenmalige samenwerking of voor een langere periode?

- Ben je in het bezit van een camera of kan je hier aan komen?

Dan hoor ik heel graag van je! Ik kan niet wachten om te beginnen. Mail naar: devecreations@outlook.com of neem eerst een kijkje op mijn website: https://www.devecreations.nl

Fotografie: Chiela

Afbeeldingen

Reageren

X (voorheen Twitter)

Anti spam controle

We gebruiken CAPTCHA als controlemiddel om spam tegen te houden. Vink de checkbox aan om door te gaan. Mogelijk wordt er gevraagd om bepaalde afbeeldingen te selecteren.
Een momentje...
Cookie-instellingen