Daar werkte ik aan verschillende creatieve projecten, van het ontwerpen van flyers, menu’s en etiketten tot het beheren van de socialmediakanalen en het helpen bij fotoshoots en evenementen. (https://manukamarbella.com/ )
Die periode heeft mij enorm veel geleerd! Werken binnen een internationaal team, communiceren in een andere taal, en vooral hoe belangrijk het is om flexibel en zelfstandig te zijn.
Na het afronden van mijn opleiding op het Nimeto ben ik teruggekeerd naar Marbella, het voelde alsof mijn avontuur daar nog niet klaar was. Inmiddels woon en werk ik hier en heb ik mijn eigen bedrijf opgezet: Lova Social, een creatief marketingbureau dat zich richt op social media management, branding, contentcreatie en webdesign.
Met Lova Social helpen we kleine bedrijven — zowel in Spanje als in Nederland — om hun verhaal te vertellen en te laten groeien via social media of door verschillende andere creatieve projecten. Of het nu gaat om social media, branding of een nieuw idee — we denken graag mee en helpen het tot leven te brengen.
Mijn buitenlandervaring heeft niet alleen mijn carrière gevormd, maar ook mijn zelfvertrouwen en ondernemerschap vergroot. Het heeft me geleerd dat je met lef, nieuwsgierigheid en een beetje creativiteit je eigen pad kunt uitstippelen waar dan ook ter wereld.
Lova Social is nog jong, maar volop in ontwikkeling en we staan open voor nieuwe samenwerkingen met bedrijven die willen groeien op een creatieve en persoonlijke manier.
Neem gerust een kijkje op lovasocial.com of op onze Instagram om te zien wat we doen en waar ik nu aan werk!