Submenu

Verbeter je Instagram profiel

05-02-2024
294 keer bekeken 0 reacties

Social media-expert Anemoon Utens verzorgt een webinar over het vergroten van je zichtbaarheid en je bereik met een goed Instagram profiel. Laat jouw Instagram-profiel door haar beoordelen en krijg gerichte tips voor een optimaal profiel!

Meld je nu aan

Wil jij graag beter zichtbaar worden op Instagram, maar weet je niet goed hoe? Het begint allemaal bij je profiel. Als dat optimaal is, ben je al een heel eind. Tijdens dit webinar krijg je tips & tricks over hoe jij jezelf kunt profileren als maker en hoe je een groter bereik en aantal volgers kunt krijgen. Aan de hand van inspirerende voorbeelden leer je wat wel en wat juist niet werkt. Je krijgt zelfs de mogelijkheid om je profiel te delen en tijdens het webinar te laten beoordelen door Anemoon, zodat je gerichte tips krijgt waar je echt iets aan hebt.

Over Anemoon Utens

Portret van Anemoon Utens

Anemoon Utens werkte jaren als redacteur en postproducer bij tv. Tegenwoordig stort ze zich onder de naam Afresh Media alleen nog op online en social media, onder andere voor Cultuur+Ondernemen en andere organisaties, podcasts en individuen in de creatieve en culturele sector.

“In mijn werk (voorheen jaren bij televisie) hou ik van de veelzijdigheid van zowel visueel als inhoudelijk werken. Als ik dan ook nog orde in chaos kan scheppen, ben ik helemáál blij. In social media komt dit voor mij allemaal samen. Ik kan er mijn liefde voor beeld en taal in kwijt en ik hou het grote overzicht. Ik zie vaak in een oogopslag wat beter zou kunnen werken in een Instagram profiel. Daarom kijk ik heel graag met je mee om je zo snel op weg te helpen naar een beter profiel en een groter bereik.”

Afbeeldingen

X (voorheen Twitter)

0  reacties

Cookie-instellingen