2023 ziet er vlekkerig uit als de Louis Vuitton x Yayoi Kusama-samenwerking overal in steden wordt geschilderd.
Hoewel deze leuke en speelse modesamenwerking wereldwijd tot opwinding heeft geleid, is het de Kusama-robot in etalages die mensen in verwarring brengt.
Is deze campagne een performatieve publiciteitsstunt in dit digitale tijdperk waarin er constant om de aandacht van mensen wordt gestreden? Of hebben we de barrières van de werkelijkheid doorbroken en zijn we onwillekeurig meer dan passieve toeschouwers van haar kunst geworden en leven we in en eromheen?
→ Over de community → Veel gestelde vragen → Huisregels
Smijerslaan 2 3572 LP Utrecht Postbus 13042 3507 LA Utrecht +31 30 - 271 46 24 community@nimeto.nl
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.
Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.
Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.
Deze cookies zijn van aanbieders van externe content op deze website. Denk aan film, marketing- en/of tracking cookies.