HKU Cafe 404 (succes not found)

64 keer bekeken 0 reacties

Begin

06-06-2023 om 19:30

Einde

06-06-2023 om 21:30

Maximaal aantal aanmeldingen bereikt, je kunt je niet meer aanmelden.

Concordiastraat 67A, 3551 EM Utrecht

Soms loop je als #creatieveprofessional vast in een project, opdracht of samenwerking. Eigenlijk wil je dan direct een oplossing. Maar dat werkt helaas niet altijd zo. Hoe graag we het ook willen. Wat helpt dan wel? 

Juist, er even tussenuit naar het café. Sparren met anderen, leren van hun ervaringen en horen hoe zij dit hebben aangepakt.

Tijdens Café 404 (succes not found) ga je met ervaren #makers#ondernemers en andere gasten in gesprek over jouw vastloper. Laat de barman je naast een drankje ook een nieuw perspectief bieden, hoor meer over de ervaringen van onze ‘stamgasten’, check de ideeën van anderen op de volgekalkte wc-deur of ontmoet jouw nieuwe samenwerkingspartner in de rij voor de garderobe. Aan het einde van de avond ga je vast naar huis met een half nat bierviltje vol nieuwe ideeën. 😉

Café 404 bestaat uit vier verschillende bars. Bij iedere bar staat een andere vastloper centraal:

Bar 1: ik loop vast in mijn creatieve persoonlijke ontwikkeling

• Ik zit al een tijd op hetzelfde spoor; tijd voor een nieuw spoor?
  • Ik wil me ergens in verdiepen 
  • Waar en hoe kan ik nog meer van waarde zijn?
  • Ik kom niet aan maken toe, ik ervaar een blokkade

Bar 2: ik loop vast in mijn maakproces

• Er zijn nieuwe vaardigheden die ik me eigen wil maken
  • Ik wil met nieuwe materialen werken die ik niet ken
  • Ik merk dat ik toe ben aan andere manieren van werken/maken, maar weet niet wat

Bar 3: ik (denk) vast te lopen door een nieuwe technologie

• Er zijn technologieën (AI, VR, etc.) die ik niet goed genoeg ken; ik weet niet of ik er meer over zou moeten weten om me ertoe te kunnen verhouden
  • Ik weet niet goed of ik vaardiger zou moeten worden op het gebied van bepaalde technologieën, zodat ik ze kan gaan toepassen in mijn werk
  • Ik ben bang dat nieuwe technologie een bedreiging vormt voor mijn werk

Bar 4: ik loop vast in het afbakenen van mijn werk met mijn opdrachtgever

• Wanneer is mijn werk af?
  • Prijsafspraken
  • Eigen creativiteit vs. opdracht (afbakening van eigen ruimte binnen de opdracht)

Kortom: voer een goed gesprek, luister naar ervaringen, reflecteer, laat je inspireren en ontmoet andere creatieve professionals.

Zin om aan de slag te gaan met jouw vastlopers en te #netwerken? Ben je benieuwd naar de stamgasten? Check de website en meld je aan! https://www.hku.nl/studeren-aan-hku/alle-opleidingen/cafe404   De toegang is gratis!

Wees er snel bij, want de capaciteit is beperkt! 

Cookie-instellingen