OOFestival Hogeschool Utrecht

149 keer bekeken {0} reacties

Begin

13-04-2023 om 09:00

Einde

13-04-2023 om 18:00

Maximaal aantal aanmeldingen bereikt, je kunt je niet meer aanmelden.

Locatie

Medewerkers van Nimeto zijn welkom op het Onderwijs en Onderzoek Festival van de HU. Gericht op medewerkers van de HU, maar aangezien we een community zijn waarin we samenwerken, elkaar inspireren en verder helpen, deelt de HU haar kennis ook graag met ons. Interessante, leuke en leerzame sessies!

Tijdens de inspiratiesessies word je in vier rondes meegenomen in de laatste innovaties en ontwikkelingen binnen het onderwijs en onderzoek. Wat doen HU-onderzoekers en studenten in Living Labs? Wat kan de ontwikkelkaart voor praktijkgerichte onderzoekers voor jou betekenen? Durf jij af te dalen in de piratengrot voor innovatieonderwijs? Dit en nog heel veel meer ontdek je tijdens de inspiratiesessies.

👉🏼 Benieuwd naar de sfeer? Bekijk de terugblik OOFestival 2022
👉🏼 Benieuwd naar de inspiratiesessies? Bekijk het aanbod

Datum: Donderdag 13 april
Tijd: 9.00 - 18.00 uur
Locatie: Werkspoorkathedraal, Tractieweg 41, 3534 AP Utrecht.
Entree: Met gratis e-ticket

Ga je ook naar het OOFestival boordevol interessante, uitdagende, leuke en leerzame inspiratiesessies en met volop gelegenheid tot netwerken?

De aanmeldpagina voor het festival is specifiek gericht op medewerkers van de HU. Heb je interesse? Laat het ons weten, dan zorgen we dat je op de lijst komt en een ticket ontvangt. Graag in je bericht je voorkeur aangeven (keuze 1 t/m 4):

Ik kies voor de volgende onderdelen:

  1. Ochtendprogramma (09:00 - 12:00 uur)
  2. Ja, ik lunch mee (12:00 - 13:00 uur)
  3. Middagprogramma (13:00 - 16:30 uur)
  4. Ja, ik ben er met de borrel (16:30 - 18:00 uur)


Leuk weetje: Nimeto is zelf ook vertegenwoordigd en maakt deel uit van de middagsessie 'Samenwerken met mbo-studenten en andere hbo studenten voor bedrijven: hoe doe je dat?'

 AANMELDEN 

Cookie-instellingen